Moi

tiistai 6. maaliskuuta 2012

Virkistyspäivä (=viikko)

Aaah, kun on ihana keli! Kylläpä pieni virkistyslenkki tekee terää lukumotivaatiollekin, jaksaa taas paahtaa hetken parasiittejä.


Pakko sanoo, et kylläpä oon onnekas, kun pk-seudulta löytyy näin kivoja maisemia ihan kodin vierestä! 


Tunnelma on jo tosi keväinen, jokikin näyttää sulavan paikoin... 


Mä rakastan puroja ja veden loisketta yli kaiken!


Virkistymässä oon käyny noin muutenkin viime aikoina. 


Lauantaina kaverini järjesti ysäribileet. Sitä varten piti käydä hakemassa uffista kaikkein hirveimmät ja räikeimmät ysäritamineet, valitettavasti mul ei oo kunnon kuvaa ittestäni :( Älyttömän hauskaa kyllä oli! Hyvässä seurassa, hyvää naposteltavaa ja mukavaa ohjelmaa, siitä oli tämä ilta tehty! :D

Eilen mä kävin täällä: 


Lääkiksen speksissä! 

Kuva

En oo ikinä käynyt tuommoisessa, joten pakkohan se oli käydä tsekkaamassa, kun kaverilla sattui olemaan ylimääräinen lippu. Oli kyllä hurjan hauskaa, taitavasti tehty ja näyttävät tanssikohtaukset! Siitä onkin ehtinyt vierähtää muutama vuosi, siitä kun olen viimeksi teatterissa käynyt :) 

Kuva
Näytöksiä on vielä yksi Helsingissä ja sitten alkaa kiertue muissa kaupungeissa! 

Jep, nyt menen vielä treenaamaan ja siinä tämän päivän virkistykset sit olikin. Muutama sata matoa odottaa vielä opettelemista, pitäisi piirtää niiden elämänkierrot seinälle, et muistaa :P Pari työhakemustakin pitäis rustata. Mut ensi kertaan :) Nauttikaa auringonpaisteesta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti