Moi

torstai 26. tammikuuta 2012

Ystäväni captain Higgins

Voi jumankekka kun väsyttää! Oon ihan poikkirättiväsynyt...


Tällä viikolla on ollut ihan sikana koulujuttuja. Joka päivä kahdeksasta kolmeen tai neljään. Väliin on mahtunut myös muutama hyppytunti, kun on ollut aamulla luentoja ja iltapäivällä labroja, mut olen aina lukea päntännyt siinä välissä...


Koulun jälkeenkin oon päntänny joka päivä pari-kolme tuntia, en todellakaan tiedä, mistä oon moisen lukuinnostuksen saanut :) Toivottavasti jaksais vielä samaa tahtia vähän aikaa, sillä tenttejä on tulossa tässä lähiaikoina ihan kiitettävät määrät. Yks rästihommakin piti vihdoinkin tehdä valmiiksi, jotta pääsen osallistumaan histopaton kurssille. Hommia on siis riittänyt.



Lukuinnostukseen voi tietysti vaikuttaa se, että opeteltavana on satoja kirppuja, matosta, bakteeria, tauteja ja kaikenlaiset patologiset ilmiöt ja uudet termit. Asiaa on paljon ja kaikki on ihan äärimmäisen tärkeää jatkon kannalta. Kerrankin on se tilanne, että mikään aihe ei olisi tärkeä. En uskalla jättää lukemista viime iltaan, koska tätä määrää tietoa ei mitenkään voi omaksua lyhyessä ajassa...



Joskus oppimista voi toki avittaa nämä mun niin suosimat pikkulapsipiirrustukset :D Pienen maksamadon elämänkierron ainakin tulen muistamaan :D Loput sarjiksesta löytyy täältä.

Labrassa on ollut edelleen kivaa. Tänään ja eilen tutkittiin maitonäytettä lehmältä tietämättä, mitä näytteessä mahdollisesti kasvoi. Suoritimme kunnon salapoliisityötä, kun viljelimme maitoa erinäköisille maljoille ja yritimme tulkita tuloksia :)


tal.ifas.ufl.edu

Myös kandityö kummittelee koko ajan taustalla, siitä ei pääse pakoon ikinä mihinkään. En vain löydä sopivaa rakoa tehdä sitä. Edelleen olen siinä vaiheessa, että pitäisi vielä muutama artikkeli löytää ja etsiä ne parhaimmat työhöni...

Positiivista on tällä hetkellä se, että kesätöistä ei sentään tarvitse ressata. Mulla on alustavasti tarjous viime vuoden kesätyöpaikkaan, ihanaa! Mä varmaan hajoaisin lopullisesti, jos tarttis miettiä vielä kesän toimeentuloakin... :P

Ruuanlaittoo oon harrastanut suht ahkerasti tällä viikolla. Oon ilmeisesti keksinyt uuden harrastuksen. Tai vaihtoehtoisesti kuulun niihin, jotka lohduttaa itseään hyvällä ruualla :D Kumma juttu, kun tuota suklaatakin tuntuu uppoavan sitä suuremmat määrät, mitä enemmän on töitä...

Vuohenjuusto-saksanähkinäsalaatti, tattirisotto ja hyvin maustettu kanafilee - kolme suurinta herkkuani!!
Hohhhoijjaaaa. Taitaa pienet tytöt kohtapuoliin mennä tutimaan. Mutta ensin hieman C.S.I:tä. Pitäähän sitä jotain olla, millä nollata päätä edes välillä :D Onks kellään muulla sitä, et jos lähtee nukkumaan suoraan koulukirjojen äärestä, niin on tosi hankalaa saada unta ja asiat vaan pyörii mielessä vaik kuinka kauan? 

Kuva
Hups. Tää taiskin olla peli. Enmä sellaisia harrasta. Mut se tv-sarja kutenkin... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti