Moi

maanantai 30. tammikuuta 2012

Love in the air...

Lukemisen ohella on pakko tulla tekemään pari rakkaudentunnustusta.

Ensinnäkin. Oon nyt aivan rakastunut tohon taikinan sisään käärittyyn broileriin. Täytteeksi voi oikeastaan laittaa mitä vaan. Mä niin rakastan sieniä, meidän äiti tekee aina jouluna näitä taikinabroilereita, joissa on runsaati tatteja ja muita sieniä, joiden nimiä en muista. Vuohenjuusto ja saksanpähkinä on kans ihanaa. Tänään taas tein lauantain kunniaksi uusia. 

Hahaha, kauhukokki Ramsey ei ehkä ihan kelpuuttaisi tätä keittiöönsä :) 

Tämä yksilö sisältää paprikaa, pekonia, hieman tomaattipyreetä ja runsaalla kädellä kipparikermaa. Nam. 



Toiseksi. Mun kaveri on yrittänyt houkutella mua tiedekunnan vuosijuhliin. Olin pitkään sitä mieltä, et enmänyt, kun ei mul oo iltapukuu, eikä mul oo varaa ja valivali. Joku päivä sitten eksyin ihailemaan huutonetistä käytettyjä vanhojentanssipukuja. Oi että. Se oli menoa. 

Kaikki allaolevat kuvat on kopsattu vanhojentanssipuvut.fi -sivustolta. 

Tällainen violetti olis ihan kiva. Tykkään yläosan noista rintaröyhelöistä. Tuo pitsi vai mitä lie kuvio on musta tosin vähän outohko, mulle tulee ihan mieleen joku pukua pitkin kasvava jäkälä :P 


Hih, ihana prinsessamekko! Miltähän tällainen näyttäis mun päällä? 


Aaah, tää on kiva! Tän löysin käytettynä vieläpä suht edulliseen hintaan. Mitä pidempään tuota kuvaa kattelen, sitä enemmän tykkään puvusta! Väri on ihana kans! 


OOOOH!!! Tää olis täydellinen! Rakkautta <3 Oi, ihanaa! 


Harmi, ettei budjettini oo samaa mieltä :'(

Sitten, kun menen naimisiin, haluun tällaisen: 


Pelkkä valkoinen on ihan tylsää. Sitäpaitsi mä onnistuisin kuitenkin läikyttää ja tahra suorastaan paistais valkoisella puvulla. Vuosijuhlia varten tuo taas näyttää liikaa hääpuvumaiselta, muuten tuo on musta aika ihana. Se on kivan raikas ja tykkään kevyistä väreistä. 

Tällaisenkin löysin: 


Viininpunainen on myös kiva väri ja varmasti pukisi mua.
Tääkin olis ihan nätti: 

kuva
Tosin nähtyäni ne kaksi limenvihreetä, oon nyt mieltynyt noihin vaaleisiin sävyihin enemmän. Onpas hankalaa. Ihan liikaa vaihtoehtoja ja liian vähän rahaa :P

Noh, tilini näyttää tällä hetkellä miinusta, joten paksua lompakko odotellessa. Siihen asti täytynee jatkaa uurastusta ja palata parasiittien ja bakteerien pariin. Hejdå!

2 kommenttia:

  1. noni, taikinabroilerin "taikinabroileri for dummies"-ohje kehiin!

    VastaaPoista
  2. Yritän joku päivä laittaa! Ongelma on lähinnä se, että mä harvoin käytän itekään mitään ohjeita, mä avaan jääkaapin ja katon mitä löytyy. Kokatessa mä käytän mielikuvitusta ja sekoittelen aineita aina vähän fiiliksen mukaan. Mun on tosi vaikeaa sanoa, kuinka paljon mitäkin pitäisi laittaa, mulla ei oo esim aavistustakaan, paljonko suolaa ja sipulia mä laitan risottoon, vaikka teen sitä joka viikko. Välillä riisi on punertavan ruskea, koska sipulii on niin paljon, välillä sitä ei oo paljon yhtään ;)
    Mut seuraavan kerran ku teen, ni kiinnitän huomiota! :D

    VastaaPoista