Moi

lauantai 22. lokakuuta 2011

If I had some spare money...

Tiiättekö, kun opiskelijalla on aina rahat tiukassa ja joka penniä senttiä pitää venyttää viimeiseen asti, niin on joskus ihan tavattoman hauskaa miettiä, mitä kaikkea sitä hankkisikaan, jos olisi vähän ylimääräistä massii. Huomaa, että mun pitäis siivota, kun keksin näin tyhjänpäiväisiä postauksia :D

Tässä muutama juttu, mikä tulee mieleen:

Ehdoton ykkönen olisi tämä:


Oon ehkä ennenkin valittanu, että INHOAN tiskaamista ;( Tuollainen Bosch kyllä kelpais :D

Toinen, josta oon jo pitkään haaveillu, on tämä:

Jo ihan pienikin kelpais. Jotenkin tuo 13' tietokoneen ruutu alkaa vähän tympimään.
Tuo olis tietenkin vielä hienompi, tommosen hankin, kun olen iso ja rikas eläinlääkäri:


Mut joo. Siivoamisesta tulikin mieleeni. Tämmöinen olisi paitsi kiva myös äärimmäisen käytännöllinen eläintarhatalouteen:
Dyson! Semmoinen koirakissaversio! Aah. Päihittäisi mun pienen leikkikaluimurin kepeästi. Varsinkin kun mun versio on aina tukossa. Ihan aina.

Koska Hoasin pyykkitupa toisinaan ärsyttää tavattomasti, olisi tämmöinenkin luksusta:


Ei Hoasinkaan pesukoneissa varsinaisesti vikaa ole, mutta kun pyykkitupa sijaitsee pihan toisella puolella, on tosi hemaisevaa kävellä pikkarit ja rintsikat kainalossa koko pihan läpi. Lisäksi tupa on auki 9-21, mikä on tosi hölmöä. Olen usein tullut kotiin vasta 8-10 aikaan illalla ja aamulla lähden puoli kasilta kouluun. Ja viikonloppuisin se on aina varattu. Argh.

Jotta lista ei olisi liian yksipuolinen, niin tietty tuommoinenkin olisi aika nasta:


Lähtisin joskus marraskuussa, kun on oikein synkkää ja likaista. Tai tammi-helmikuussa, kun on oikein jäätävän kylmää. Että kun tekis terää! Lökötellä päivät rannalla, shoppailla iltapäivisin ja juoda drinksun illalla. Olis nastaa. Vaikka turhahan tässä on itkeä, juurihan oltiin Saksassa, kohta menen Serbiaan ja keväällä olisi tarkoitus mennä Puolaan. Että turha varmaan valittaa :D

Nää oli ne suhtkoht realistiset haaveet, jos oikein ruvetaan heittäytymään villiksi, niin tuommoinen on kans yks mun ikuinen unelma:


Maasturi <3 <3 <3

Ei tarttis enää jäädä kiikkiin hakumetsällä tai jälkimaastoilla, eikä tarvis enää pohtia, mihin sitä sullois treenikamat ja pienet bordercolliet, niitä kun tuntuu kertyvän mystisesti.

Omakotitalon taidan jättää pois nyt tältä listalta. Saattaa olla vähän turhan kunnianhimoinen haave tähän hätään. Ihan ku BMW maasturi ei olis ;) 


Joo. Olipa taas fiksu postaus. Taidan nyt kuitenkin mennä moppaamaan, pyykkäämään ja kokkaamaan. Nii, ja pakkaamaan. See you!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti