Moi

lauantai 11. helmikuuta 2012

Sniffsniff - viikko

Huh, onpa taas ollut turhista turhin viikko :P Se on kulunut pitkälti näissä merkeissä: 


Tätä tietenkään unohtamatta: 


Sitä oonkin vetänyt kiitettävät määrät, jospa tää vielä tästä. Opiskelumotivaatio on ollut vähän vähissä, en ole kauheasti lukenut tällä viikolla. Olen pahasti jäljessä, mikä matojen ja bakteereiden opettelemiseen tulee. Patologiassakin oon lepsunut pahemman kerran. Luennoillakin keskittyminen on mennyt nenäliinan kaivamiseen, niiskuttamiseen, teen juomiseen ja itseni säälimiseen.


Maanantaina kolkuttelee immunologian uusinta, joten viikonloppu menee iloisesti sen merkeissä. Tänään olen ollut tosi ahkera, luin jo 2/3 tenttialueesta, vieläpä huolella ja ajatuksella. Oon aika tyytyväinen itseeni :)


 Oon yrittäny kysellä kauheasti tärppejä kavereilta, meikäläinenhän ei ollut varsinaisessa tentissä, vaan otin ja karkasin Serbiaan päivää ennen :D

Viime viikonloppuna oltiin koulukavereiden kanssa Tahkolla laskettelureissulla: 

Kuva
Kuvamateriaalia mulla ei oo, tää blogaaja on taas ilkeästi laiminlyönyt velvollisuuksiaan :( 
Olimme vuokranneet kaksi mökkiä muutaman kilometrin päässä rinteiltä. 

Kuva
Sääolosuhteet eivät erityisesti suosineet meitä, koko ajan lämpötilat olivat -30° C kieppeillä. Eka yö oli jopa -38,5°C, tuntui kieltämättä pikkasen viileältä, kun kävelin ilman pipoa ja hanskoja omaan mökkiimme :)

Joku päivä käytiin ylellisesti ravintolassa syömässä ja mä kokeilin ekaa kertaa elämässäni etanoita! Ne olivat älyttömän hyviä, otin niitä valkosipulietanoita aurajuustolla päällystettynä. Nam!! Pitänee itsekin kokeilla joskus.

Kuva
Oikeesti ne näytti paljon paremmalta, uskokaa mua! Kuva ei anna niille oikeutta! Slurps. 
*kuolaa nälkäisenä* 

Sunnuntaina keksittiin oheisojelmaa pakkasen takia ja mentiin hohtokeilaamaan, se oli kivaa! Vaikka pallot tuntuivatkin menevän johdonmukaisesti ränniin, sama mitä tein :)

Mun saksalainen kaverikin oli käymässä, olipa ihanaa nähdä pitkästä aikaa! Saunakin pääsi lämpenemään useaan otteeseen, siitä onkin aikaa, kun viimeksi olen saunonut <3

Noniin, nyt menen laittamaan ruokaa ja sitten palkitsen itteni shoppailukierroksella. Nää on ekspertissä tarjouksessa vielä viikonlopun:

Kuva
Aah, mun niin tekee mieli smoothieta! Ja kesällä mä sekoitan kaikkii drinksuja! :)

Ens kerralla mun on pakko avautua espanjalaisista tuontikoirista! :P Pysykee siis kanavalla ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti